poniedziałek, 11 lipca 2016

W chwili wstępu

Hello moi Kochani!

Jestem Hello i zamierzam tutaj zamieszczać swoje recenzje, opinie oraz porady dotyczące urody :) Prowadzę bloga artystycznego, Hello Atelier, chciałam na nim właśnie rozwijać swoją drugą pasję - dbanie o siebie. Jednak koniec końców stwierdziłam, iż założenie drugiego bloga będzie wyjściem dwa razy rozsądniejszym niżeli ciapanie wszystkiego do jednej beczki :p Postaram się wrzucać posty tak regularnie jak robię to na Atelier. A tutaj - bawmy się dobrze moi Mili, piękno to coś do czego trzeba dotrzeć ^^

Dziękuję za każde wyświetlenie oraz za odwiedziny ! Blogowanie to dla mnie masa frajdy, mam nadzieję, że Wy też tak to postrzegacie. Bądźmy dla siebie mili i wyrozumiali - blogosfera jest mała i nie pomieści wielu negatywnych emocji :p

Do zobaczenia Kochani!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz